#philgood - Fan van klassiek

Philharmonie zuidnederland lanceert nieuwe #philgood campagne


Merchandise voor fans van klassiek!

Voor alle fans van klassiek lanceert philharmonie zuidnederland een eigen merchandiselijn. Met toffe hedendaagse items, ook wel philgoodies genoemd, nodigt het orkest álle fans van klassiek uit om hun liefde voor klassiek met de rest van de wereld te delen.

#philgood - Fan van klassiek

Fan van klassiek merchandise voor iedereen
T-shirts, hoodies, mutsen, paraplu's, buckethats, fannypacks... merchandise is razend populair bij allerlei soorten fans van over de hele wereld. Bekende rockbands, popartiesten en ook de bekendere winkelketens kunnen niet meer zonder. Maar een hippe merchandiselijn voor klassieke muziekliefhebbers? Die bestond nog niet. Op de website fanvanklassiek.nl presenteert philharmonie zuidnederland al haar philgoodies met daarop het unieke fan van klassiek logo. Hierbij is gedacht aan alle fans van jong tot oud.

Stem op je favoriete fan van klassiek philgoodie
Vooralsnog bestaan alle items alleen in de virtuele wereld, maar door te stemmen op jouw favoriet, heb jij de mogelijkheid om te bepalen welke philgoodies straks terug te vinden zijn in de webshop van het orkest.

Dus ben jij ook fan van klassiek en wil je straks rondlopen in the one and only phil-hoodie?

#philgood
#philgood is een initiatief vanuit philharmonie zuidnederland met als doel een positief gevoel te verspreiden, letterlijk feel-good. In eerdere #philgood projecten keken de medewerkers samen met het publiek uit naar een #philgood future, brachten de bevlogen musici, stafleden en het publiek een daverend digitaal applaus als waardering en dankbaarheid voor elkaar. En maakte het orkest de video Music is our Magic in attractiepark Toverland. Altijd vanuit positiviteit, met muziek als verbindende factor.

Kijk op fanvanklassiek.nl voor meer informatie en philharmoniezuidnederland.nl/philgood voor nog meer #philgood initiatieven!

Foto's: Luidspreker

#philgood - Fan van klassiek